38.2021's Chinese Mukbang Collection | People Chinese Mukbang for the time being eats

38.2021's Chinese Mukbang Collection | People Chinese Mukbang for the time being eats

#짜장면 떡볶이 먹방,#중국 면 먹방 모음,#중국 매운 라면
親愛なる皆さん、私はJelly Eatsですが、普通の人、私は通常、料理をしたり、食べ物を勉強したりするのが好きです。私はあなたと中国料理を食べるショーについてのすべてのビデオショーを共有し、おいしい中国のムクバン料理を食べる人々のサウンドビデオでムクバンまたはasmrに関連しています。

ムクバンとは何か知っていましたか? Mukbangまたはmeokbangは、人々が大量の食べ物を食べるオンライン放送です。ムクバンという言葉は韓国語で「食べる」という意味です。
チャイニーズフード、チャイニーズムクバン、チャイニーズフードムクバン、ASMRイーティング、イーティングショーチャイニーズムクバン変な食べ物など、食べるショーはとても人気があります。 。私も食べるのが大好きです。

私のお気に入りの通知の1つはあなたのコメントです。あなたはすでによく知っているかもしれませんが、返信と心を込めて返信します。私が回答した質問や質問がある場合は、私に知らせてください。ビデオを捧げるか、来月中にコメントに返信することができます。
いつもご愛顧いただき、誠にありがとうございました❤
人生を愛し、食べ物を愛する...!
Dear everyone, I'm Jelly Eats, but the average person, I usually like to cook and study food. I share all the video shows about the Chinese food eating show with you and are related to Mukbang or asmr in the sound videos of people eating delicious Chinese Mukbang food.

Did you know what Mukbang is? Mukbang or meokbang is an online broadcast where people eat large amounts of food. The word Mukbang means "eat" in Korean.
Chinese food, Chinese mukuban, Chinese food mukuban, ASMR eating, eating show Chinese mukuban Eating shows are very popular, such as weird food. .. I also love to eat.

One of my favorite notifications is your comment. As you may already be familiar with, we will reply and reply with all your heart. If you have any questions or questions I have answered, please let me know. You can dedicate a video or reply to comments later next month.
Thank you for your continued patronage ❤
I love life, I love food ...!

Jelly Eatsjellyasmr

Post a Comment

0 Comments